maafkan ana kalau ada salah silap :)

maafkan ana kalau ada salah silap :)

snow

anime


Jumaat, 6 Jun 2014

Pantai



A " indah~ tenang~ "

B " tu je ke kau nak kata ? "

A " hm definitely not "

B " habis tu ? "

A " i'm speechless, right now "

B " kau suka ke sini kan, aku tauuu "

A " macam mana kau tau pulak, kita kan dah lama tak jumpa, mana mungkin kau ingat "

B " hm kau penah bagitau aku 6 tahun lepas, kau tak ingat ?  "

A " hehe, tak "

B " its okey, so enjoy your holiday sahabat " *nada ceria*

A " kau dah jadi dentist kan ? tak sangka "

B " yepp dah ade gelaran Dr. dah pun "

A " kau ingat lagi conversation dulu ? "

B " ingat "

*senyap seketika*

B " kau dah jadi ceo, seawal umur ni. fantastic "

A " kuasa Allah, Dia yang izinkan semua ni terjadi "

B " setuju. hm so, pantai masih favourite place kau ? "

A " aah "

B " pantai ni jadi bukti ukhuwah kita sejak 6 tahun lepas "

A " kau memang memahami aku sejak dulu "

B " dan terus akan cuba memahami kau sampai bila-bila "

A *lap air mata*

B " aku ada hajat, lama dah aku nak cakap "

A *angkat muka* " hm aku nak balik hotel dulu, aku penat "

B *mengeluh* " apa-apa hal contact aku !! " *menjerit sedikit*


" be continued " hehe


tahpape :3





           

Tiada ulasan: